Vaša potovalna agencija, ki nudi ugodne počitnice, smučanje, letalske karte, potovanja, apartmaji in še mnogo več.
Letovanja
Zimovanja
Izleti
Letalske karte
Križarjenja
Koristne informacije

PRIJAVE IN PLAČILA :

Ob prijavi je potrebno podpisati pogodbo oziroma prijavnico, ki je hkrati dokument, s katerim sklenete  rezervacijo. Pred podpisom le-te, vas prosimo, da se seznanite z našimi splošnimi pogoji in navodili za letovanja in potovanja, ki so sestavni del vseh naših aranžmajev. Prav tako natančno preberite opise objektov in cenik z vsemi doplačili in popusti, saj se bomo le na takšen način izognili napačnim izračunom. Rezervacija je dokončno sklenjena ob vplačilu 30% akontacije in prijavnine, ki je natančno opredeljena v ceniku. Razliko je potrebno poravnati najkasneje 10 dni pred odhodom.

CENE ARANŽAMAJEV

So izračunane v €, po osebi v dvoposteljni sobi, kjer bivata vsaj dve osebi. Cene so preračunane na dan pri  hotelih in penzionih. Pri apartmajih, vilah, bungalovih in mobilnih hišicah so preračunane na najem na dan. V kolikor je cena izračunana drugače, je to posebej označeno pri posameznem objektu. Stroški rezervacije znašajo 15 €. Za vsako spremembo že potrjene rezervacije, v kolikor je seveda mogoča, organizator zaračunava 15 €. Zraven vsake cene imate navedena doplačila v agenciji in kraju samem ter popuste. Doplačila za hišne ljubljenčke ne vključujejo hrane za njih.  POMEMBNO: popusti se med seboj izključujejo (npr. popust za zgodnje prijave, akcije 7=6, 14=12, popusti za mladoporočence, seniorje…). V času Valentinovega, pustovanja, Velike noči, Prvega maja, jesenskih in zimskih počitnic, Božiča in silvestrovanja ponudniki nastanitev velikokrat objavijo posebne ponudbe, ki izključujejo redno ponudbo iz tega kataloga. Posebne ponudbe za te termine bodo objavljene v naših letakih, zloženkah, katalogih in na spletna strani.

TURISTIČNA in EKOLOŠKA TAKSA

Obvezno doplačilo ob rezervaciji, v kolikor ni vključena v ceno ali pa se plača v kraju samem. Otroci do 12 let so oproščeni plačila turistične takse, od 12 do 18 let plačajo le 50% turistične takse. Pri Črni gori se giba cena takse od 1 € do 1,50 € (odvisno od kraja), cene so navedene pri posameznem objektu. Ekološka taksa se ne plača povsod, kjer je potrebna je navedeno ob objektu. Ob vstopu v Črno goro se na mejnem prehodu plača 10 €/teden po avtomobilu. Končna skupna cena aranžmaja je sešteta na pogodbi/dokumentu, ki ga potnik prejme ob prijavi.

ZAVAROVANJE IN ODSTOPNINA

Pred potovanjem priporočamo sklenitev prostovoljnega zdravstvenega zavarovanja z asistenco v tujini in riziko odpovedi ali odstopnino, za primer nenadne odpovedi. Lahko si tudi uredite evropsko kartico zdravstvenega zavarovanja (ne velja za Bosno in Hercegovino). Kartici je treba priložiti tudi spremni dopis z izpisom osebnih podatkov, ki ga dobite na ZZZS. Na podlagi evropske kartice zdravstvenega zavarovanja ste upravičeni do zdravstvenih storitev pod pogoji, kot jih določa nacionalna zakonodaja posamezne države za svoje državljane. To pomeni, da bodo tudi za vas veljala nekatera obvezna doplačila oz. participacija, če tako določajo predpisi države članice, kjer boste uveljavljali storitev. Še pred odhodom v tujino si pridobite informacije, kakšen je obseg pravic v posamezni državi. Stroške za nujno zdravljenje in nujno medicinsko pomoč morate poravnati sami, po vrnitvi domov pa vam bo ZZZS na podlagi predložene dokumentacije te stroške povrnil, in sicer v višini povprečne cene teh storitev v Sloveniji. V kolikor boste koristili kakršno koli zdravstveno storitev in jo boste morali na licu mesta plačati, naj vam zdravnik izstavi natančen račun, na pristojni območni enoti ZZZS lahko zaprosite za povračilo stroškov. Priložena mora biti tudi originalna dokumentacija, na podlagi katere potem ugotavljajo upravičenost do povračila stroškov. Nujne zdravstvene storitve lahko uveljavljate samo v javnem zavodu ali pri zasebniku, ki ima sklenjeno pogodbo s Hrvaškim zavodom za zdravstveno zavarovanje; zasebnik brez pogodbe bo osebi upravičeno zaračunal storitve, zato si informacije o najbližjem zdravniku, ki storitve opravlja v breme zavarovanja, pridobite na področnih uradih ali izpostavah Hrvaškega zavoda za zdravstveno zavarovanje; storitve bo zaračunal upravičeno tudi javni zavod, če bo zdravnik ugotovil, da te niso nujne.

POTNE LISTINE IN DRUGE VREDNOSTI

Ob prihodu oddate svoj osebni dokument (potni list ali osebno izkaznico) na recepciji hotela. Nazaj ga dobite takoj ali po obdelavi podatkov naslednji dan. Osebni dokument spravite na varno v hotelski sef, prav tako denar, potne dokumente in ostale vredne predmete. S seboj vedno nosite le manjšo količino denarja. V primeru kraje le-to obvezno prijavite policiji. Agencija in hotelir za ukradene predmete ne prevzemata nikakršne odgovornosti.

SEF

Hotel ne prevzema odgovornosti za denar in dragocene predmete, ki jih puščate v sobi, zato hranite te stvari v sef, ki vam je na voljo v večini hotelov, ponekod brezplačno ali z ustreznim doplačilom, odvisno od kategorije objekta in dežele, kamor potujete. Uporabo sefa je potrebno urediti na licu mesta.

KATEGORIZACIJA HOTELOV IN OBJEKTOV

Je določena s strani nacionalnih turističnih uradov in združenj države v katero potujete in se ravna izključno po njihovih nacionalnih kriterijih in nikakor niso identični z veljavnimi določbami in kriteriji pri nas. Pri izbiri objektov smo poizkušali zajeti čim bolj pestro strukturo ponudbe. Seveda pa bi vas radi opozorili, da obstajajo tudi razlike med objekti iste kategorije, kar je razvidno tudi iz cene aranžmaja.

ZASEBNI APARTMAJI, VILE, BUNGALOVI, ZASEBNE SOBE

To so apartmaji v zasebnih hišah, s posebnim vhodom, ločenim od lastnikov, ki v večini primerov živijo v isti hiši. Vsak apartma ima eno (studio) ali več ločenih sob oziroma spalnic (glede na velikost apartmaja), kuhinjo, kopalnico, balkon ali teraso in parkirišče. Cena najema apartmaja vključuje porabo vode, električne energije, plina, posteljnino, brisače (enkrat tedensko menjava, ob prihodu razen če ni v ceniku določeno drugače, v redkih primerih prinesete brisače s seboj), končno čiščenje. Pri določenih objektih je potrebno brisače, posteljnino in ostale stroške doplačati – glej cenik. Kljub temu, da so apartmaji opremljeni z vso potrebno opremo, ne bo odveč če s seboj vzamete še kakšno brisačo, kuhinjske krpe, posodo ali ostale  kuhinjske pripomočke. V apartmaju lahko biva le toliko oseb, kolikor ležišč ima. Otroci, ne glede na starost, morajo imeti svoje ležišče, razen če je v ceniku za posamezne destinacije opredeljeno drugače. Vselitev v apartma je možna na dan prihoda po 14. uri, zadnji dan pa zapustite apartma do 10. ure. Do manjših sprememb lahko pride glede na pravila posameznih lokalnih posredniških agencij. Pri zasebnih soba je razlika, da imajo en skupen vhod ter različno kategorijo, in sicer sobe s skupnimi in sobe z lastnimi sanitarijami.

HOTELI - PRIHOD IN ODHODI

Na dan prihoda se lahko v hotelsko sobo nastanite po 14. uri (v redkih primerih po 16. uri - odvisno od hotelske hiše), na dan odhoda pa jo zapustite do 10. ure razen, če ni drugače določeno. Če želite sobo zapustiti po 10. uri, se dogovorite na recepciji, kjer vam bodo povedali če je to sploh mogoče oz. kolikšno je doplačilo. Ker so več ali manj vse menjave ob sobotah, lahko v glavni sezoni pride do manjših zamud pri končni pripravi sobe. Vsi hoteli imajo tudi pravilnik, oziroma hišna pravila, ki jih je potrebno upoštevati. So na vidnih mestih hotelskih hiš in drugih objektov.

SOBE

V osnovno ceno aranžmaja smo vključili nastanitev v standardnih dvoposteljnih sobah, v primeru posebnih želja in ob doplačilu pa lahko gostom rezerviramo tudi nadstandardne sobe, suite, družinske sobe ali vile potrditev je odvisna od razpoložljivosti kapacitet in jih je potrebno obvezno najaviti ob prijavi. V kolikor biva v standardni dvoposteljni sobi več oseb (odrasli ali otroci) posebej opozarjamo, da so nastanjeni na dodatnih oziroma pomožnih ležiščih, ki nikakor niso primerljiva z osnovnimi ležišči, prav tako se seveda pojavi določena prostorska stiska in posledično s tem manjše udobje. Nekateri hotelirji sprejemajo v standardne dvoposteljne sobe tudi dva otroka, pri čemer zaradi prostorske utesnjenosti lahko dodajo samo eno dodatno ležišče, medtem ko je drugi otrok lahko brez ležišča.

KLIMATSKE NAPRAVE

V večini primerov, če drugače ni navedeno, so sobe opremljene s klimatskimi napravami, ki so centralno vodene s strani hotelske hiše in običajno obratujejo le nekaj ur dnevno v visoki sezoni. Pri izpadih električne energije je seveda moteno normalno obratovanje, saj si hoteli pomagajo z agregati, ki ne zagotavljajo delovanja  klimatskih naprav. Novejši hoteli imajo izpopolnjen sistem vključevanja klimatskih naprav z uporabo ključev, upoštevati pa je potrebno, da imate zaprta vsa vrata in okna, sicer klima ne bo delovala. Ob prevzemu sobe v večini primerov klima ne deluje, zato jih je potrebno najprej prezračiti in ohladiti. Seveda pa je obratovanje klimatskih naprav največkrat povezano s hrupom, tudi naprave niso povsod najnovejše.

FOTOGRAFIJE V KATALOGIH IN INFORMACIJE NA SPLETNIH STRANEH

Namenjamo jim posebno pozornost. Opozorili bi vas namreč radi, da so vse fotografije simbolične in prikaz (npr. sobe) ne pomeni, da boste nastanjeni v točno takšni sobi, kot jo vidite v katalogu. V osnovno ceno so vključene vedno standardne sobe oziroma sobe tiste kategorije, ki je opredeljena v ceniku. V času od izdaje kataloga, do nastopa vašega dopusta, lahko pride do adaptacije, dograditve… zaradi česar se posledično fotografije v katalogu ne ujemajo s trenutno situacijo. Prav tako agencija ne odgovarja za informacije, ki so podane na spletnih straneh  posameznih hotelov in so lokalnega značaja.

ODDALJENOST OD PLAŽE IN DRUGIH OBJEKTOV

Navedbe v katalogu so zgolj informativne narave in predstavljajo samo približno oceno razdalje do najbližje plaže oziroma oddaljenost od morja, glavnih hotelskih objektov, restavracij, zato je hoja ali vožnja lahko seveda daljša, prav tako je lahko oddaljenost v istem hotelskem kompleksu različna. Najbližje vsem skupnim objektom so nadstandardne sobe. Potrebno je upoštevati dejstvo, da so nekateri objekti in s tem tudi sobe odvisno od lokacije - prav zaradi velikosti počitniških naselij, tudi precej oddaljeni. Plaže pred hotelskimi sklopi so javna last, čiščenje je v pristojnosti lokalne uprave. Načeloma plaže pred hotelskim sklopom oskrbuje hotelir. Spreminjajoče podnebne  razmere, veter in tokovi lahko privedejo do naplavin morske trave, meduz, umazanije, zaradi česar lahko pride do omejitev pri kopanju in uporabi plaže, na kar žal nimamo vpliva.

BAZENI

Vodi v bazenih iz higienskih razlogov dodajajo kemikalije. Gostom z občutljivo kožo priporočamo, da se o tem posvetujejo s svojim zdravnikom ali bazenov sploh ne uporabljajo. Voda v bazenih se sicer redno menjuje, kvaliteta vode pa je ob množični uporabi vsekakor vprašljiva. V času menjave vode in čiščenja bazena le tega ni možno uporabljati. Uporaba bazena je razvidna iz obratovalnega časa. V obratovalnem času je uporaba bazena dovoljena ob upoštevanju pravil in na lastno odgovornost, starši odgovarjajo za svoje otroke.

POSEBNE ŽELJE STRANK

Ob rezervaciji in v kolikor je to mogoče, sprejemamo tudi posebne želje, vendar je izpolnitev le-teh odvisna od hotela in zanje ne prevzemamo nobene obveznosti (točno določena soba, pogled iz sobe, bližina sob dveh družin, nadstropje, velikost sob ipd). Na željo stranke nastanimo družine v dvoposteljne sobe z dodatnimi ležišči; to je standardna soba z možnostjo dodatnega ležišča. Dodatna ležišča ne ustrezajo standardu normalne hotelske postelje – ponavadi zložljiva postelja, zofa, zložljivi ležalnik. V kolikor se gosti strinjajo in ta možnost obstaja, lahko ob predhodni najavi potrjujemo tudi standardno sobo z dvema dodatnima ležiščema, pri čemer seveda goste opozarjamo o bistveno zmanjšani kvaliteti bivanja, prav tako je lahko drugi otrok brez dodatnega ležišča. Enoposteljne sobe so v večini hotelov v omejenem številu, pri čemer velikost, opremljenost in lega niso vedno identična s standardno sobo.

PREZASEDENOST HOTELA ALI DRUGEGA OBJEKTA NASTANITVE

V primeru zasedenosti določenega hotela/penziona/apartmaja/studia/vile si pridružujemo pravico nastaniti vas v enakovredno ali višjo kategorizacijo nadomestnega objekta. Seveda se zelo trudimo, da do tovrstnih sprememb ne bi prihajalo in v kolikor imamo pravočasno podatek, stranke o tem tudi obvestimo. Žal pa prihaja včasih do prezasedenosti kapacitet tik pred zdajci. V tem primeru vam bo naš lokalni partner priskrbel ustrezno  nadomestno nastanitev, vi pa boste o tem obveščeni na licu mesta.

POSREDOVANJE POMANJKLIVOSTI IN REKLAMACIJE

Zelo nam bo žal, če vaših pričakovanj z letovanjem ne bomo izpolnili in boste med samim letovanjem doživeli kakšne neprijetnosti ali pomanjkljivosti. Ob vsakem takšnem dogodku se nemudoma obrnite na hotelirja ali lokalnega agenta, saj bodo napravili vse, da se napaka ali neprijetnost odpravi. V primeru, da bi po vsebini sodeč lahko bila reklamacija razrešena na kraju samem (npr. pomanjkljiva čistoča sobe, oprema in lega sobe), vi pa o tem niste obvestili hotelirja oziroma agenta, se šteje, da ste se s takšno pomanjkljivostjo strinjali, hkrati pa boste izgubili pravico do vlaganja kasnejših reklamacij z zahtevkom po vračilu kupnine oz. plačilu škode. Vsako reklamacijo je potrebno podati  na licu mesta in v kolikor napak ni možno odpraviti, skupaj s predstavnikom lokalne agencije in hotelirjem izpolnite reklamacijski  zapisnik, ki ga podpisanega s strani hotelirja/lokalne agencije obvezno predložite k vaši pisni reklamaciji v Sloveniji.  V kolikor tega ne boste napravili smatramo, da na storitve nimate  pripomb in zato kasnejših reklamacij ne bomo obravnavali.

NAPAKE V KATALOGIH IN SPLETNI STRANI

Zelo se trudimo, da bi jih bilo čim manj in da bi bile vse informacije in opisi pravilni. Zaradi velikega obsega pa do napak lahko pride, za kar se vam iskreno opravičujemo. Takoj ko napako odkrijemo jih takoj uredimo in popravimo, podatke ponovno objavimo na naših spletnih straneh, ki so vedno tekoče opremljene z vsemi novimi informacijami. Vljudno vas naprošamo, da vse podatke sproti preverjate na, če pa vam spletne strani niso dostopne, vam bomo vse informacije z veseljem posredovali na vaš domači naslov ali  preko spletne pošte. V kolikor je napaka popravljena na naših spletnih straneh, s tem preneha veljavnost informacije v katalogu.

SPLOŠNI POGOJI IN NAVODILA so na volji na naši spletni strani in v agenciji.

1. Letališče Jožeta Pučnika Ljubljana

http://www.lju-airport.si/

2. Svetovna letališča

http://www.world-airport-codes.com/

3. Slovenske železnice - vozni red

http://www.slo-zeleznice.si/

4. Vreme po svetu

http://www.bbc.co.uk/weather/

5. Še vreme po svetu

http://www.weatheronline.co.uk/

6. Varnostna opozorila - tujina MZZ

http://www.mzz.gov.si/si/konzularne_informacije/

7. Cepljenja - Za katero državo je potrebno cepljenje?

http://www.zdravinapot.net/

8. Razdalja med kraji

http://www.viamichelin.com/

9. Preračunajte valute - tečaji

http://www.xe.com/ucc/

10. Predstavništva - opozorila

http://www.mzz.gov.si/si/predstavnistva_po_svetu/

11. Podatki o državah

http://www.izvoznookno.si/Drzave/Vse.aspx?id_menu=2

12. Pravice potnikov

http://ec.europa.eu/transport/passenger-rights/sl/index.html

CARINTIA Polje 5, SI-2391 Prevalje, Tel.: +386 (0)2 82 40 603, Email: carintia@siol.net