Zakaj potovati z agencijo Carintia?

Ker imamo pogodbe z vsemi najbolj priznanimi in zanesljivimi domačimi ter tujimi tour operatorji in tako lahko poiščemo najugodnejšo možnost za vas, vse na enem mestu.

Pošljite nam povpraševanje, napišite nam sledeče podatke :

  • Izbrati morete državo, kraj…
  • Potem kategorijo hotela, prehrana, aktivnosti izletov, poležavanje na plaži, veliko dogajanja, mir… Na podlagi osebnih želja se je potem lažje odločiti za samo destinacijo in hotel.
  • Datum: ne omejujte datume preveč striktno na termin. Rajši dodajte vsaj 3 – 5 dni od želenega odhoda/prihoda.
  • Letališče: v iskalniku izberite več odhodnih letališč, saj so aranžmaji iz Avstrije in Nemčije velikokrat lahko cenejši oz. letov iz Ljubljane sploh ni.
  • Kategorija hotela: izberite kategorijo glede na vaše zahteve in pričakovanja, vendar pozor cena mnogokrat odtehta kakovost bolj kot samo število zvezdic.
  • Storitev: pri storitvi je pomembno omeniti, da so na nekaterih destinacijah, kot so Tunizija, Egipt, Turčija, storitve vse vključeno (AI) osnovne in priporočene. Po drugi strani pa za počitnice v Grčiji redkeje najdemo storitev vse vključeno (AI) oz. le-ta ni posebej kakovostna. Največ aranžmajev tako vsebuje nočitev z zajtrkom oz. polpenzion. Če ste v dvomih katero storitev izbrati za želeno destinacijo, se obrnite na naše referente, ki vam bodo z veseljem svetovali.

Zgodnjo rezervacijo še posebej priporočamo družinam oz. skupinam, saj so v času first minute akcij najboljši otroški pavšali in največ možnosti, da si pravočasno zagotovite družinsko sobo ali večje število sob. Last minute ponudbe pa so aktualne nekaj dni ali tednov pred odhodom in so namenjene predvsem popolnjevanju prostih kapacitet. Če ste terminsko neomejeni in vam destinacija ter hotel nista tako zelo pomembna, potem je last minute lahko super možnost, v nasprotnem primeru pa vam vseeno priporočamo, da z rezervacijo ne čakate povsem do zadnjega trenutka.

Kaj pomeni soba »promo«, »economy« ali »best price«?

Glavna razlika med omenjenimi akcijskimi tipi sob in standardno sobo je v ceni. Poleg tega, se takšne sobe lahko nahajajo na slabši lokaciji (pogled na cesto, nad kuhinjo, ob dvigalu ipd.) ali pa imajo nekoliko skromnejšo opremo.

Kaj pomenijo ponudbe »hotel po izbiri organizatorja«, »ruleta« ali »no name« ipd.?

Nastanitev rezervirana po omenjenih ponudbah, ne zagotavlja nastanitve v imenovanem objektu, temveč v neznanem objektu rezervirane nacionalne kategorije. Razen destinacije, kategorije in vrste storitve se navadno ne obljubljajo nobene druge storitve in tudi niso del pogodbe o potovanju. Razporeditev potnikov po hotelih se v skladu s prostimi kapacitetami ponavadi opravi šele po prihodu na destinacijo. Ko gre za skupine (več sob) se lahko zgodi, da bodo potniki nastanjeni v različnih hotelih, čeprav so rezervirali skupaj in vplačali enako ceno.

Če najdem določeno ponudbo nekje na spletu, ali jo lahko rezerviram pri vas?

Seveda, skoraj karkoli najdete na spletu, je po enaki ceni možno rezervirati pri nas.

Kako je s plačilom?

Ob rezervaciji je potrebno vplačati dogovorjeno akontacijo (cca. 30% cene aranžmaja), preostali znesek pa se odplačuje poljubno, poravnan pa mora biti najkasneje 14 dni pred odhodom. Plačilo je možno z gotovino v naših poslovalnicih, z nakazilom na naš TRR ali s plačilnimi karticami.

Kaj, če želim odpovedati potovanje?

Včasih se nam do odhoda lahko kaj zalomi in na počitnice ne moremo odpotovati. Prosimo, da v izogib naraščajočim odpovednim stroškom (tudi do 100 %) nemudoma odpoveste svojo rezervacijo. To storite pisno v poslovalnici ali preko elektronske pošte. Višina odpovednih stroškov je odvisna od tega, koliko dni je še do predvidenega odhoda, za kateri tip potovanj gre ter kdo je organizator potovanja. Priporočamo, da se z odpovednimi stroški in splošnimi pogoji, ki se navezujejo na vaše potovanje, seznanite še pred rezervacijo.

Zato vam zelo priporočamo zavarovanje riziko odpovedi in se lahko uveljavlja v primeru nepredvidljive višje sile (nenadna bolezen, poškodba, vpoklic v vojsko, smrt v ožji družini) na osnovi ustreznih potrdil. Cena zavarovanja je odvisna vrednosti aranžmaja ( 5% cene aranžmana ). Priporočamo, da si pred sklenitvijo zavarovanja preberete splošne pogoje zavarovalnice ter morebitne izključitve.

Kako je z zahtevanimi osebnimi dokumenti, vizumi ter cepljenji?

Osebni dokumenti morajo biti praviloma veljavni še najmanj 6 mesecev po zaključku potovanja oz. vrnitvi v domovino. Za potovanje v države članice Evropske unije je dovolj osebna izkaznica, za potovanje v preostale države pa je večinoma potreben potni list. Več informacij glede zahtevane veljavnosti potovalnih dokumentov in morebitne omejitve ter vizume za države v katere potujete (vključno za države v tranzitu), lahko preverite na spletni strani Ministrstva za zunanje zadeve in IATA Travel Centre, kjer so zapisana tudi morebitna varnostna priporočila za določene države ali dele držav. Informacije, s katerimi razpolagamo, se nanašajo na slovenske državljane, ostali potniki si morajo informacije pridobiti pri institucijah svoje države. Priporočamo, da za potovanje ločeno shranite še kopijo vašega osebnega dokumenta. Za določene predele sveta so lahko za vstop v državo zahtevana obvezna cepljenja, za nekatere le priporočljiva. Več informacij glede preventivnih cepljenj in zdravstvenih tveganjih na spletni strani Zdravi na pot + nazaj.

Kaj moram vedeti glede potovalnih dokumentov?

Potovalne dokumente praviloma prejmete 7 – 5 dni pred odhodom. Na obvestilu o odhodu boste našli vse potrebne informacije o poteku vašega potovanja. Skupaj z obvestilom v večini primerov prejmete tudi voucherje in ostale potrebne dokumente, sicer pa jih prevzamete na odhodnem letališču (več podrobnosti o tem je navedeno na obvestilu). Voucherji predstavljajo potrdilo za vaše rezervirane storitve, zato je pomembno je, da jih imate pri sebi v fizični obliki. Če ste jih prejeli v elektronski obliki, voucherje prosimo natisnite. Na obvestilu bo napisan tudi urgentni kontakt predstavništva agencije s katero potujete, pametno je, da si ta kontakt shranite. Prosimo preverite vaše potovalne dokumente takoj, ko jih prejmete. Pomembno je, da so imena in priimki navedeni enako kot na vaših osebnih dokumentih, s katerimi potujete, saj so v nasprotnem primeru lahko velike težave zaradi strogih pravil v letalskem prometu. Popotniki lahko na spletni strani našega zunanjega ministrstva prostovoljno izpolnite obrazec Podatki o potovanju v tujino. Priporočamo, da ga izpolnite predvsem pred potovanji v države, kjer so varnostna tveganja večja in v primeru, da nameravate obiskati tuja gorstva. S tem olajšate izvajanje morebitne konzularne zaščite ali repatriacije.

Kako je z letalskim prevozom in urami leta?

Prosimo, da upoštevate uro zbirališča na letališču, ki je navedena na obvestilu o odhodu ( praviloma vsaj 2 uri pred poletom). Letalski prevozi so izključno v pristojnosti letalskih družb in nanje agencija nima vpliva. Pravica prevoznika je, da zaradi tehničnih ali organizacijskih razlogov spremeni dan, čas leta, vrsto letala ali ponudi nadomestni let. Iz teh in iz organizacijskih razlogov so možne spremembe časa leta ali letalskih linij (npr. trikotni leti, dodatna vmesna pristajanja, menjava letališča…). Možno je tudi, da je polet na destinacijo zvečer in povratek zjutraj. Prvi in zadnji dan letovanja sta vedno namenjena potovanju na destinacijo (letalski prevoz, transfer). Dnevi in predvsem časi letov so določeni več mesecev vnaprej, zato so vsi podatki o letu zgolj informativne narave in niso obvezujoči. Točen urnik leta in končne informacije boste prejeli nekaj dni pred odhodom z obvestilom. Zamude letov niso v pristojnosti agencije in do le-teh lahko prihaja zaradi različnih razlogov: nujna vzdrževalna dela, stavke, slabe vremenske razmere in obremenitve zračnega prostora. Za dodatne stroške ali neizkoriščeno storitev ter drugo škodo, ki nastane zaradi zamude letalskega prevoznika, ne sprejemamo odgovornosti. Prosimo upoštevajte, da ima varnost potnikov prednost pred točnostjo poletov. Če letite npr. Ljubljana – Frankfurt – Havana (rezervirano in izpisano kot ena vozovnica) in ima letalo iz Ljubljane v Frankfurt zamudo ter zato zamudite polet iz Frankfurta v Havano, je krivda izključno na strani letalske družbe. Le-ta je dolžna poskrbeti za čim prejšnji nadomestni polet v ciljno destinacijo. Če morate na letališču čakati dlje časa, so vam dolžni priskrbetu pijačo in hrano. Če pride do daljših zamud, so vam dolžni kriti stroške hotela in prevozov. O vsem tem se morate na licu mesta dogovoriti sami! Če boste imeli zaradi zamud letal kakršne koli dodatne stroške, NUJNO hranite vse račune, kopije katerih predložite k zahtevku za povračilo, ki ga naslovite neposredno na prevoznika. Najbolje je, da se takoj na kraju pri predstavništvu prevoznika pozanimate za ustrezen kontaktni naslov. Pravice letalskih potnikov urejajo posebne evropske direktive. Več o pravicah potnikov v letalskem prometu si lahko preberete tukaj.

Koliko prtljage imam lahko s seboj na letalu?

Praviloma ima lahko vsak potnik s seboj kovček do 20kg, v kolikor dva potnika pakirata skupaj pa kljub vsemu ne smeta imeti enega kovčka za 40kg, ampak po navadi le največ 32kg! Dovoljena teža kovčka je odvisna od letalskega prevoznika, v zadnjih letih pa občasno tudi od rezervirane tarife. Podrobnosti pravil glede prtljage lahko preverite pri vašem referentu ali na spletni strani prevoznika. Letalske družbe imajo različne koncepte za prevoz “čekirane” prtljage: – “piece concept” (PC oz. koncept kosov prtljage): je v zadnjih letih najpogostejši – praviloma ima lahko potnik izključno en kos prtljage, ki NE SME biti težji od 23kg; – “weight concept” (oz. koncept teže): vsak potnik ima lahko določeno število kilogramov prtljage, število kosov prtljage je manj pomembno. Pri tem konceptu smeta imeti skupaj potujoča potnika 2 x 20kg = 40kg (npr. 1 potnik 15kg, drugi potnik 25kg); – nekateri čarterski poleti (npr. predvsem s tunizijskimi letalskimi družbami) dovolijo zgolj 15kg po osebi; – če potujete v poslovnem razredu smete imeti občutno več prtljage (npr. 2 kosa (2PC), 40kg ipd); – športna oprema: večina letalskih družb za prevoz športne opreme (golf palice, kolo, oprema za potapljanje, surf, wind surf, …) zaračuna doplačilo v enkratnem znesku. Pravila ter cene so odvisne od letalske družbe. Za podrobnosti povprašajte vašega referenta; – ročna prtljaga: s seboj na letalo lahko imate ročno prtljago. Praviloma ne sme presegati dimenzij 55 x 40 x 20cm ter teže 5 do 9kg. Klasične družbe praviloma dovolijo en kos prtljage, ter še vsaj 1 kos (torbico, fotoaparat, prenosni računalnik). Nizkocenovniki so pri ročni prtljagi zelo strogi in nekateri zahtevajo, da imate na letalu izključno 1 kos ročne prtljage (še posebej Ryanair in Easy Jet).

Kako je s predstavnikom na destinaciji?

Na destinacijah vas bo praviloma, če ni navedeno drugače, pričakal predstavnik organizatorja – naj bo to slovenski (če potujete s slovenskim organizatorjem) ali lokalni predstavnik (angleško govoreči). Vkolikor ga ne boste spoznali že ob prihodu, ga boste spoznali v času informativnih ur. V času informativnih ur bo organizirano srečanje v vašem hotelu s koristnimi informacijami in odgovori na vsa morebitna vprašanja. Tega srečanja se lahko udeležite po lastni želji, vendar priporočamo udeležbo. Kontakt predstavnika prejmete skupaj s potovalnimi dokumenti. V večini hotelov najdete informativno mapo s številnimi koristnimi informacijami o deželi, kjer dopustujete. Prav tako v njej najdete informacije o obiskih predstavnika v vašem hotelu ter njegov kontakt, fakultativnih izletih in tudi informacije o odhodu.

Kako je s transferjem do hotela, kadar je ta vključen v aranžma?

Ob prihodu na letališče se obrnite na predstavništvo agencije oz. sledite navodilom na potovalnih dokumentih. Glede na število potnikov se prilagodi vozilo za transfer (avtobus, kombi, avto). Občasno zaradi lege hotela, transfer ni mogoč vse do vrat racepcije, ampak je potrebno prehoditi krajšo razdaljo. Upoštevajte, da ste za lastno prtljago odgovorni sami in se vedno prepričajte, da je le-ta na vašem transferju. Točno uro odhoda iz vaše nastanitve lahko najdete  na recepciji v info mapi (48 – 24h pred odhodom) Vkolikor ure povratnega transferja ne najdete, se nujno obrnite na predstavnika.

Kdaj se lahko prijavim v hotelsko sobo ali apartma?

Splošno pravilo je, da se v hotelsko sobo lahko vselite po 14:00 uri na dan prihoda, zapustiti pa jo je potrebno do 10:00 ure na dan odhoda. Večina hotelov ima sobo v kateri lahko hranite prtljago, po tem ko sobo morate zapustiti. Priporočamo, da dragocenosti hranite v sefu v sobi ali na recepciji. Za privatne apartmaje pa je splošno pravilo, da se lahko prijavite po 16:00 uri, zapustiti pa jih je potrebno do 11:00 ure na dan odhoda. Seveda je v obeh primerih izjemoma lahko dogovorjeno tudi drugače, sploh kadar je nastanitev del turističnega paketa (let in nastanitev).

Kaj, če imam specifično željo, ki bi jo rad sporočil v namestitev?

Vaše posebne želje, ki ste jih posredovali ob rezervaciji, so bile sprejete na znanje in posredovane organizatorju ter hotelu. Dodatno bi radi opozorili, da je izpolnitev teh želja odvisna od hoteljirja in zanje ne moremo jamčiti, saj so le-te neobvezujoče. Moram na počitnicah računati na kakršnakoli obvezna doplačila? Na mestu samem – na recepciji – je praviloma potrebno doplačati turistično pristojbino (glede na to ali jo v regiji zaračunavajo) in različne storitve po ceniku hotela (parkirišče, wellness, športne aktivnosti,…), če ni navedeno, da so vključene v ceno, enako velja za morebitne izlete. O vseh obveznih doplačilih vas obvestimo že ob rezervaciji.

Kaj lahko storim, če na počitnicah naletim na nevšečnost?

Čeprav se vseskozi trudimo za visok nivo storitev, je kakšna pomanjkljivost včasih žal neizbežna. V kolikor med bivanjem pride do kakršnihkoli nevšečnosti ali težav se nemudoma obrnite na predstavnika agencije ali recepcijo. Predstavniki so izkušeni in lahko veliko težav – v kolikor jih o tem pravočasno obvestite – rešijo na kraju samem oz. se potrudijo, da vam nudijo ustrezno pomoč. V primeru, da bi bila reklamacija lahko rešena na kraju samem (nečista soba, oprema, lega sobe,..) potnik pa ni takoj grajal napake in o tem ni obvestil predstavnika ali recepcije, se šteje, da se je s tako pomanjkljivo storitvijo strinjal in s tem izgubil pravico do vlaganja kasnejših reklamacij. Ob nastopu težav priporočamo, da zahtevate pisno potrditev oz. reklamacijski zapisnik (dobrodošel je tudi slikovni material in dokazi), pri katerem vam bo v pomoč predstavnik, ni pa v predstavnikovi moči, da vam na kraju samem prizna kakršnekoli zahtevke ali povračila.